صفحه اصلی/پیام تسلیت مدیرعامل هلدینگ سرمایه گذاری و توسعه فولاد جنوب به مناسبت شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و هیأت همراه
پیام تسلیت مدیرعامل هلدینگ سرمایه گذاری و توسعه فولاد جنوب به مناسبت شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و هیأت همراه پیام تسلیت مدیرعامل هلدینگ سرمایه گذاری و توسعه فولاد جنوب به مناسبت شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و هیأت همراه  (تعداد بازدید : ۲۶۴)

به گزارش روابط عمومی دکتر حبیب اله رضایی  طی پیامی شهادت عالم مجاهد و انقلابی آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و هیأت همراه را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

 إِذَا مَاتَ اَلْعَالِمُ ثُلِمَ فِی اَلْإِسْلاَمِ ثُلْمَهٌ لاَ یَسُدُّهَا شَیْءٌ إِلَى یَوْمِ اَلْقِیَامَهِ .

ضایعه درگذشت عالم مجاهد و انقلابی فقیه اهل بیت آیت‌الله‌ سید ابراهیم رئیسی و هیأت همراه را به محضر شریف امام عصر (عجل‌الله تعالی فرجه الشریف)، رهبر فرزانه انقلاب ، مردم ایران اسلامی و بیت مکرم شان تسلیت می‌گویم .

آیت‌الله‌ سید ابراهیم رئیسی شخصیتی اخلاق مدار و مجاهد، که عمر بابرکت خود را درراه تعالی اخلاقی ،  اعتلای دین و خدمت به مردم سپری کرد ودر همین راه به یاران شهیدش پیوست.

از خداوند متعال برای آن فقید سعید و دیگر همراهان ، مغفرت الهی و حشر با اولیاء الله، حضرت ختمی مرتبت صلی الله علیه و آله و ائمه معصومین علیه السلام و برای بازماندگان صبر جمیل و اجرجزیل خواستارم .

 امید است خداوند متعال، پاداش سال ها مجاهدت و تلاششان را با نعمات بیکران خود در بهشت رضوان عطا فرماید.

از مردم شریف ایران اسلامی  به خصوص پرسنل خدوم هلدینگ سرمایه گذاری و توسعه فولاد جنوب دعوت می شود با حضوردر مراسم تشییع آن مجاهد نستوه و یاران صدیقش ، هرچه با شکوه تر شرکت نمایند.


حبیب الله رضایی

مدیرعامل




تاریخ: ۱۴۰۳/۰۲/۳۱
منبع :


نظرات:

تمامی حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به شرکت سرمایه گذاری و توسعه فولاد جنوب می باشد
طراحی سایت  از پارسیان مهر